Polityka prywatności

Wstęp

Niniejsza informacja o ochronie prywatności (Informacja o ochronie prywatności) dotyczy m.in strony internetowej https://adac.pl/pl/ (Strona internetowa) udostępnianej przez Grupę Kapitałową AdAc (dalej opisywanej także jako my, nasz, Grupa lub AdAc), w której skład wchodzą: AdAc Sp. z o.o., OnPoint.pl Sp. z o.o., AdAc DFK Polska Sp. z o.o. oraz AdAc Advanced Accounting Sp. z o.o.

Informujemy, że zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, w AdAc:

1. Administrator Danych Osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest AdAc znajdująca się przy ul. Walerego Sławka 5, 30-633 Kraków.

2. Inspektor Ochrony Danych

Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania AdAc, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Grupy – p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e – mail: auditor@auditorsecurity.pl.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969.

3. Cel i podstawa prawna przetwarzania

Dane osobowe przetwarzane są w związku z realizacją procesów sprzedażowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz c Rozporządzenia. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej zgody (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dane osobowe przetwarzane są również w celu utrzymywania i rozwijania relacji biznesowych z osobami, które kontaktowały się z nami (drogą elektroniczną, poprzez formularz na stronie, kontakt telefoniczny bądź osobiście) w celach biznesowych.

4. Odbiorcy danych

W toku załatwiania Pani/Pana sprawy dane osobowe mogą być przekazane innym podmiotom. Odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa oraz podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Grupą przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest AdAc.

5. Okres przetwarzania

AdAc może przetwarzać dane osobowe Klientów, w celach realizacji ustawowych zadań określonych przepisami obowiązującego prawa przez okres bezpośrednio wynikający ze wspomnianych przepisów prawa. W pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

6. Prawa osób, których dane są przetwarzane

Ma Pani/Pan prawo, w zakresie danych osobowych Pani/Pana dotyczących do:

1) dostępu do danych osobowych,

2) sprostowania danych osobowych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,

3) prawo do usunięcia danych,

4) prawo ograniczenia przetwarzania,

5) prawo do przenoszenia danych,

6) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w AdAc Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.

W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Ma Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Wszelkie czynności związane z przetwarzaniem danych dokonane przed wycofaniem pozostają zgodne z prawem, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt na adres e-mail: adac@adac.pl

7. Profilowanie

Ponadto informujemy, że w AdAc, nie przetwarza się danych osobowych w trybie zautomatyzowanym oraz, że dane nie są profilowane.

Dane gromadzone podczas wizyty na stronie https://adac.pl/pl/

Nie wymagamy rejestracji dla pozyskania dostępu do https://adac.pl/pl/, lecz jeżeli chcą mieć Państwo dostęp do jakichkolwiek usług oferowanych przez AdAc za pośrednictwem strony https://adac.pl/pl/, to mamy obowiązek zebrać informacje osobowe potrzebne nam do świadczenia tych usług. Nieudostępnienie nam informacji niezbędnych do zakończenia procesu rejestracji może uniemożliwić lub opóźnić świadczenie usług.

Kategorie pozyskiwanych danych obejmują:

1) Dane kontaktowe, takie jak: nazwisko, stanowisko, adres e-mail, nazwa pracodawcy i numer telefonu.

2) Informacje na temat świadczonych przez nas usług, takie jak szczegóły Państwa zapytań, wniosków lub skarg.

Informacje techniczne

Gdy odwiedzają Państwo naszą stronę, istnieje możliwość, że zgromadzimy informacje techniczne takie jak Państwa adres IP (Internet Protocol), informacje o stronach przez Państwa odwiedzonych na stronie https://adac.pl/pl/, innych stronach odwiedzanych przez Państwa w sieci i o przeglądarce internetowej, której Państwo używacie do przeglądania strony https://adac.pl/pl/.

Niniejsza strona gromadzi standardowe dane rejestrowe i techniczne w celu pomiaru i usprawnienia efektywności działania strony, diagnozowania problemów z serwerem, administrowania stroną, pozyskania informacji skąd pochodzi ruch na stronie i zidentyfikowania naszych użytkowników. Możemy także gromadzić inne informacje poprzez stronę https://adac.pl/pl/, takie jak aktywność i preferencje związane z użytkowaniem strony, zwane także danymi demograficznymi lub profilowymi. W związku z tym możemy wykorzystywać pliki cookie do zbierania takich informacji. Więcej informacji na temat naszej polityki dotyczącej plików cookie znajdziecie Państwo tutaj

Kiedy gromadzone są dane osobowe przez stronę https://adac.pl/pl/

Zbieramy Państwa dane osobowe w następujących okolicznościach:

1) gdy zapisujecie się Państwo do któregokolwiek z naszych serwisów

2) gdy kontaktujecie się Państwo z nami z prośbą o więcej informacji (np. na temat naszych usług, przedstawienia oferty i inne)

Gromadzimy najmniejszą ilość danych niezbędną dla zajęcia się Państwa wnioskiem lub świadczenia usługi. Wskażemy, kiedy przekazanie informacji będzie dobrowolne, a kiedy wymagane. Zazwyczaj prosimy o informacje dodatkowe tylko w celu udzielenia jak najbardziej odpowiedniej odpowiedzi na Państwa zapytanie.

Wykorzystanie danych osobowych

AdAc wykorzystuje dane osobowe do:

1) Weryfikacji Państwa tożsamości gdy korzystacie Państwo z naszych usług lub kontaktujecie się Państwo z nami.

2) Komunikowania się z Państwem na temat świadczonych przez nas usług i udzielanych informacji.

3) Świadczenia, doskonalenia i personalizowania naszych usług poprzez analizowanie informacji o sposobie, w jaki korzystacie Państwo z naszej strony, w celu zrozumienia sposobu użytkowania z naszej strony aby uczynić ją bardziej intuicyjną.

4) Zajęcia się Państwa zapytania i wnioskami.

5) Spełniania obowiązujących nas zobowiązań prawnych i współpracy z organami regulacyjnymi i ścigania.

6) Kontaktowania się z Państwem w celach marketingowych, aby zaoferować nasze usługi i produkty (chyba, że zrezygnowaliście Państwo z kontaktów marketingowych lub są one zakazane prze prawo).

7) Personalizacji wiadomości marketingowych wysyłanych do Państwa, aby stały się one bardziej odpowiednie i interesujące poprzez szczegółową analizę świadczonych usług i informacji oraz historii Państwa transakcji, w celu zasugerowania innych informacji, które mogą budzić Państwa zainteresowanie.

8) Korzystania z naszych praw, gdy jest to konieczne na przykład w celu wykrycia naruszeń prawa.

Możemy pozyskać Państwa zgodę na gromadzenie i korzystanie z pewnych rodzajów danych osobowych, gdy wymaga tego prawo (na przykład dla bezpośrednich działań marketingowych lub używania plików cookie i technologii śledzenia). Jeśli poprosimy Państwa o zgodę na przetwarzanie Państwa danych osobowych, macie Państwo prawo wycofać się z takiej zgodny w każdej chwili poprzez skontaktowania się z nami korzystając z danych kontaktowych na końcu niniejszej Informacji o ochronie prywatności.

Państwa prawa

Macie Państwo pewne prawa dotyczące Państwa danych osobowych, z zastrzeżeniem odpowiednich regulacji prawnych. Obejmują one prawo do: żądania dostępu do swoich danych osobowych, które możemy przetwarzać na stronie https://adac.pl/pl/, ich aktualizacji lub korekty, ograniczenia ich użycia, wyrażenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, otrzymania swoich danych osobowych w nadającym się do użycia formacie i przekazania ich stronie trzeciej, lub zażądania, aby Państwa dane osobowe zostały usunięte z naszych systemów.

Możecie Państwo skorzystać z powyższych praw wysyłając e-mail na adres adac@adac.pl .Wszelkie wnioski rozpatrzymy zgodnie z obowiązującym prawem.

Jeżeli chcecie Państwo zrezygnować z otrzymywania od nas promocyjnych lub marketingowych wiadomości e-mail w przyszłości, możecie nas o tym powiadomić wysyłając email na adres adac@adac.pl i podając adres e-mail, który powinien zostać usunięty z naszej listy wysyłkowej. Jednak Państwa rezygnacja z otrzymywania wiadomości promocyjnych i marketingowych nie uniemożliwi nam kontaktowania się z Państwem, poprzez e-mail lub w inny sposób, w związku z istniejącą pomiędzy nami współpracą.

Przekazywanie danych osobom trzecim

Możemy kontaktować się z innymi spółkami lub osobami w związku z zajęciem się Państwa zapytaniem lub w innych kwestiach związanych z funkcjonowaniem strony internetowej lub naszą działalnością [(np. dla prowadzenia kampanii marketingowych, hostingu naszych baz danych, obsługi poczty i usług przesyłania wiadomości czy analizy danych]. Możemy dać takim firmom dostęp do Państwa danych osobowych w związku z powyższymi celami w naszym imieniu. Możemy także dzielić się Państwa danymi osobowymi z innymi firmami członkowskimi AdAc (np. na potrzeby analizy lub optymalizacji usługi), pod warunkiem, że będzie to zgodne z podstawą, na której zebraliśmy Państwa dane osobowe.

Niekiedy możemy ujawnić dane osobowe w odpowiedzi na nakaz sądowy, wezwanie sądowe, dochodzenie prowadzone przez organ rządowy, lub w inny sposób wymagany lub dozwolony przez prawo.

Nie przekazujemy danych osobom trzecim dla ich własnych celów marketingowych i nie podejmujemy się wysyłek dla osób trzecich.

Możemy, na skutek sprzedaży, połączenia, konsolidacji, zmiany kontroli, przekazania aktywów, reorganizacji lub likwidacji naszej spółki (Wydarzenie reorganizacyjne), przekazać, sprzedać lub przypisać Państwa dane osobowe osobom trzecim zaangażowanym w Wydarzenie reorganizacyjne.

Przechowywanie danych

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe tak długo, jak będzie trwać nasza współpraca. W momencie zakończenia naszej współpracy, zachowamy Państwa dane osobowe na okres, który pozwoli nam: prowadzić naszą dokumentację biznesową dla celów analizy/audytu; spełnić prawne wymogi przechowywania dokumentacji; obronić lub wnieść roszczenia prawne; zająć się ewentualnymi skargami.

Usuniemy Państwa dane osobowe, gdy nie będą już potrzebne do powyższych celów. Jeśli jakiekolwiek dane nie będą mogły zostać w pełni usunięte z naszych systemów z powodów technicznych, to wprowadzimy odpowiednie zabezpieczenia aby uniemożliwić dalsze przetwarzanie lub wykorzystywanie tych danych.

Macie Państwo prawo do cofnięcia przekazanej nam zgody w dowolnym momencie poprzez kontakt droga elektroniczną, wysyłając e-mail na adres: adac@adac.pl.

Bezpieczeństwo danych

Wprowadziliśmy ogólnie przyjęte standardy technologii i bezpieczeństwa operacyjnego w celu ochrony danych osobowych przed utratą, nadużyciem, nieuprawnioną modyfikacją lub zniszczeniem. Wszyscy nasi pracownicy i zleceniobiorcy są zobowiązani do zachowania poufności danych osobowych i tylko osoby uprawnione mają dostęp do takich danych.

Transfery transgraniczne

Informujemy, iż w celu świadczenia usług poprzez naszą stronę https://adac.pl/pl/ nie występuje konieczność przekazania Państwa danych osobowych poza EOG.

Aktualizacja Informacji o ochronie prywatności

Niniejsza Informacja o ochronie prywatności może od czasu do czasu być przez nas modyfikowana lub aktualizowana. Będziecie Państwo w stanie zobaczyć, kiedy nastąpiła ostatnia aktualizacja, gdyż każdorazowo zamieścimy datę modyfikacji. Zmiany i uzupełnienia do Informacji o ochronie prywatności wchodzą w życie w dacie ich publikacji.

Kontakt

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do sposobu, w jaki przetwarzamy Państwa dane osobowe, możecie Państwo skontaktować się z odpowiednim organem ochrony danych, tj. Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Procedura składania i rozpatrywania skarg dot. ochrony prywatności

Wszystkie złożone przez Państwa skargi dotyczące ochrony prywatności są rozpatrywane przez Inspektora Ochrony Danych w AdAc.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w AdAc, możliwy jest za pomocą adresu e – mail: auditor@auditorsecurity.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969.

Inspektor Ochrony Danych udzieli odpowiedzi na przedmiotowe skargi natychmiastowo, nie później niż w ciągu 10 dni od momentu jej wpłynięcia.